Tarife

Tarife
Servicii salarizare
Deschidere C.I.M. salariat  75 RON
Deschidere C.I.M. telemunca per salariat 95 RON
Deschidere C.I.M. domiciliu per salariat  85 RON
Inregistrare contract mandat  100 RON

Tarif lunar servicii salarizare per salariat/asimilat 

72 RON
Inchidere contract per salariat  75 RON
D700 luare/scoatere din evidenta salariati  150 RON
Intocmire adeverinta medic familie/spital  35 RON
Intocmire adeverinta banca, somaj  60 RON
Intocmire fisa postului  150 RON
Intocmire Regulament Ordine Interioara  1000 RON

Servicii financiar-contabile
Intocmire bilant lichidare pentru situatia lichidarii voluntare a societatii 1800 RON+TVA
Intocmire declaratie unica 250 RON
Depunere declaratii rectificative ca urmare a predarii cu intarziere a documentelor contabile 120 RON

Depunere declaratii fiscale speciale (INTRASTAT, ROREC, AFM, DECLARATII STATISTICE)

incepand de la 200 RON
Achizitie Registru Unic de Control 150 RON
Obtinere spatiu virtual privat SPV PF/PJ 250 RON
Depunere cerere reactivare fiscala in SPV (include analiza situatie fiscala) 500 RON
Intocmire si depunere dosar de inregistrare in scopuri de TVA 600 RON
Declaratie de inregistrare/renuntare cod TVA 300 RON
Schimbare certificat TVA 300 RON
Intocmire si depunere documentatie inregistrare/ anulare Cod Special TVA 300 RON
Intocmire si depunere dosar in vederea obtinere CIF pentru punctele de lucru cu minim 5 salariati 300 RON
Declaratia 700 pentru alte modificari decat cele de mai sus 150 RON
Inregistrare si creare cont pe diverse platforme: CPPI (compensari electronice), SEAP (licitatii publice) sau sisteme declarative: RO-Transport, RO-E-Factura, MOSS 300 RON
Transmitere facturi in RO-Transport, RO-E-Factura*
Lucrari specifice pentru participarea la licitatii publice de oferte 580 RON
Obtinere certificate diverse (certificat atestare fiscala/ cazier fiscal/ certificat de rezidenta fiscala  etc) 300 RON
Intocmire si depunere cerere esalonare obligatii bugetare 300 RON
Obtinere certificat DITL ( certificat atestare fiscala/ cazier fiscal/ etc) 500 RON
Obtinere cod EORI 300 RON
Obtinere regim derogatoriu 300 RON
Fiscalizare casa marcat 500 RON
Obtinere NUI pentru casa de marcat din SPV 300 RON
Intocmire fromular 177 300 RON
Tarif asistenta specialitate pe durata controlului inclusiv pentru rambursari de TVA *
Intocmire si depunere documentatie pentru aplicare la diverse masuri finantare tip microgrant*
Evidenta analitica proiecte fonduri europene*
Analiza financiar-contabila asupra activitatii economice 500 RON/ ora
Consultanta financiar – contabila si fiscala 325 RON / 30 minute
Intocmire si redactare Manual de politici si proceduri contabile 500 RON

Intocmirea dosarului de inventariere pe baza listelor de inventariere furnizate de Beneficiar-client, cu ocazia incheierii exercitiului financiar precum si a operatiunilor de reorganizare, lichidare, fuziune  sau divizare, si la cererea clientului : 300 RON pentru societatile ce nu detin bunuri corporale in patrimoniu,  500 RON pentru toate celelalte cazuri

Deplasare suplimentara pentru ridicare acte

100 RON
Tarife Mentiuni Registrul Comertului /Redactare acte ONRC
Autorizare activitati 210 RON
Actualizare date identificare un asociat 210 RON
Dizolvare si radiere SRL - ambele etape 540 RON
Extindere obiect secundar de activitate si autorizare - pana la 2000 caractere 420 RON
Extindere obiect de activitate si autorizare - PFA - 1 singur constatator 210 RON
Inregistrare si autorizare punct de lucru 210 RON
Inchidere punct de lucru 210 RON
Inchidere si deschidere punct de lucru 420 RON
Majorare capital social/reducere capital social 420 RON
Modificare obiect principal de activitate 420 RON
Modificare obiect de activitate - PFA 210 RON
Numire administrator 420 RON
Prelungirea duratei de functionare 420 RON
Prelungire mandat administrator 420 RON
Prelungire sediu social/punct de lucru 210 RON
Radiere obiect secundar de activitate - pana la 2000 caractere 420 RON
Radiere obiect secundar de activitate 210 RON
Radiere PFA 210 RON
Radiere SRL 540 RON
Recodificare (actualizare) obiect de activitate conform cod CAEN Rev. 2 210 RON
Revocare vechi administrator si numire nou administrator 480 RON
Schimbare denumire firma 420 RON
Schimbare forma juridica 420 RON
Schimbare sediu profesional PFA, II, IF (acelasi judet) 210 RON
Schimbare sediu social SRL (acelasi judet) 420 RON
Schimbare sediu social din Bucuresti/Ilfov in alt judet 420 RON
Suspendarea/reluarea activitatii 420 RON
Suspendarea/reluarea activitatii - PFA 210 RON
Contabilitate
Infiintare PFI 600 RON (Bucuresti)
Suspendarea/reluarea activitatii SRL (ANAF) 300 RON (toate judetele)
Reactivare societate inactiva la ANAF 300 RON
Evidenta contabila fara activitate 180 RON/luna
Evidenta contabila lunara - 10 documente 270 RON
Evidenta contabila lunara - 20 de documente 350 RON
Ofertele de contabilitate 6 luni in avans + infiintarea gratuita de la 230 RON x 6 luni
Evidenta contabila cu plata avans pe 6 luni pentru 10 documente 230 RON/luna (1.380 RON)
Evidenta contabila cu plata avans 6 luni pentru 20 de documente 350 RON/luna (2.100 RON)
Evidenta contabila cu plata avans 6 luni pentru 30 de documente 470 RON/luna (2.820 RON)
Consultanta financiara
Consultanta fiscala online 150 RON/luna – 10 intrebari
Consultanta fiscala 325 RON/30 minute – cu un expert contabil
Audit financiar in functie de volumul lucrarii
Obtinere cod TVA 600 RON
Obtinere cod special de TVA intracomunitar 300 RON
Obtinere cod EORI 300 RON
Infiintare PFI la ANAF (Persoana Fizica Independenta) 600 RON
Radiere PFI la ANAF 600 RON
Bilant final de lichidare in cazul inchiderii voluntare a firmei 1.320 RON + TVA
Asistenta contabila pentru contabili la cerere
Juridic
Infiintare SRL 350 RON – Bucuresti si Ilfov/450 RON – alte judete​
Pentru infiintare SRL cu mai multi asociati se adauga (in functie de situatie) la pretul mentionat pentru SRL cu asociat unic: 50 RON pentru fiecare asociat in plus (persoana fizica, cetatean roman);
100 RON pentru fiecare asociat in plus (persoana juridica);
500 RON pentru fiecare asociat in plus (cetatean strain) pentru infiintari;
200 RON pentru fiecare asociat in plus (cetatean strain) pentru alte mentiuni;
Audit financiar 250 RON – Bucuresti si Ilfov/350 RON – alte judete
Infiintare P.F.A 210 RON – Bucuresti si Ilfov/310 RON – alte judete
Infiintare I.I. 210 RON – Bucuresti si Ilfov/310 RON – alte judete
Infiintare ONG (Asociatie) 1.300 RON – Bucuresti/2000 – Ilfov
Inchidere P.F.A. 210 RON – Bucuresti si Ilfov/310 RON – alte judete
Inchidere I.I. 210 RON – Bucuresti si Ilfov/310 RON – alte judete
Inchidere SRL (pentru asociat unic, include etapele de dizolvare/lichidare/radiere) 540 RON  (toate taxele incluse)
Pentru fiecare asociat in plus 50 RON
Oferta Start-Up
Beneficiaza de infiintare gratuita daca optezi pentru un abonament de contabilitate – avans 6 luni.
Tarife Mentiuni Registrul Comertului/Redactare acte ONRC:
Autorizare activitati 210 RON
Actualizare date identificare un asociat 210 RON
Cesiunea externa cu includere asociat nou 700 RON
Cesiune externa cu includere asociat nou + revocare asociat 900 RON
Cesiune interna cu excludere 1 asociat (SRL 2 asociati) 580 RON
Cesiune interna cu excludere asociat care era administrator (SRL 2 asociati) 700 RON
Dizolvare si radiere SRL - ambele etape 540 RON
Extindere obiect secundar de activitate si autorizare - pana la 2000 caractere 420 RON – Bucuresti si Ilfov/520 RON – alte judete
Extindere obiect de activitate si autorizare - PFA - 1 singur constatator 210 RON Bucuresti si Ilfov/310 RON – alte judete
Inregistrare si autorizare punct de lucru 210 RON – Bucuresti si Ilfov/310 RON – alte judete
Inchidere punct de lucru 210 RON – Bucuresti si Ilfov/310 RON – alte judete
Inchidere si deschidere punct de lucru 210 RON – Bucuresti si Ilfov/310 RON – alte judete
Majorare capital social/reducere capital social 420 RON – Bucuresti si Ilfov/520 RON – alte judete
Modificare obiect principal de activitate 420 RON
Modificare obiect de activitate - PFA 210 RON – Bucuresti si Ilfov/310 RON – alte judete
Numire administrator 420 RON – Bucuresti si Ilfov/520 RON – alte judete
Prelungirea duratei de functionare 420 RON – Bucuresti si Ilfov/520 RON – alte judete
Prelungire mandat administrator 420 RON – Bucuresti si Ilfov/520 RON – alte judete
Prelungire sediu social/punct de lucru 210 RON Bucuresti si Ilfov/310 RON – alte judete
Radiere obiect secundar de activitate - pana la 2000 caractere 420 RON – Bucuresti si Ilfov/520 RON –  alte judete (daca se depasesc 2000 caractere se adauga 100 RON)
Radiere obiect de secundar de activitate 210 RON – Bucuresti si Ilfov/310 RON –  alte judete
Radiere PFA (ONRC) 210 RON – Bucuresti si Ilfov/310 RON – alte judete
Radiere SRL 540 RON – Bucuresti si Ilfov/640 RON – alte judete
Recodificare (actualizare) obiect de activitate conform cod CAEN Rev. 2 210 RON – Bucuresti si Ilfov/310 RON – alte judete
Revocare vechi administrator si numire nou administrator 480 RON – Bucuresti si Ilfov/580 RON – alte judete
Schimbare denumire firma 420 RON – Bucuresti si Ilfov/520 RON – alte judete
Schimbare forma juridica 420 RON – Bucuresti si Ilfov/520 RON – alte judete
Schimbare sediu profesional PFA, II (acelasi judet) 210 RON – Bucuresti si Ilfov/310 RON – alte judete
Schimbare sediu social SRL (acelasi judet) 420 RON – Bucuresti si Ilfov/ 520 RON – alte judete
Schimbare sediu social din Bucuresti/Ilfov in alt judet 420 RON​ – Bucuresti si Ilfov/520 RON – alte judete
Suspendarea/reluarea activitatii SRL (ONRC) 420 RON – Bucuresti si Ilfov/520 RON – alte judete
Suspendarea/reluarea activitatii – PFA (ONRC) 210 RON – Bucuresti si Ilfov/310 RON – alte judete
Pentru firmele cu mai multi asociati se adauga suma de 50 RON, pentru fiecare asociat, reprezentand taxe de publicare in Monitorul Oficial per numar de caractere.
Redactare acte firma
Pe loc! Chiar vizavi de Registrul Comertului la punctul nostru de lucru!
Asistenta completare formulare (20 de minute) 50 RON
Completare si depunere cerere eliberare certificat constatator si ridicare certificate 100 RON
Intocmire Act Constitutiv 150 RON
Intocmire Decizie Asociat Unic/Hotarare AGA 70 RON
Intocmire Contract de Comodat 100 RON
Intocmire delegatie 100 RON
Obtinere copii certificate 25 RON
Obtinere duplicate documente 100 RON
Rezervare denumire firma 75 RON
Rezervare emblema societate 150 RON
Gazduire sediu social
Tarife gazduire sediu social – Bucuresti si Ilfov
Avantajul pe care il implica gazduirea sediului social in cadrul Reinvent Consulting este dat de faptul ca sediul va fi situat intr-o cladire de birouri si nu intr-un apartament, fapt ce are relevanta pe o carte de vizita, iar in cadrul controalelor de la diferite institutii ale statului, puteti fi asistat de catre o echipa profesionista cu o vasta experienta pe linie juridica, financiara si contabila. Evident, oferta presupune si asigurarea tuturor serviciilor de primire a corespondentei si de notificare cu privire la aceasta.
Tarifele pentru gazduire sediu social sunt:
pentru 6 luni 65 EURO + TVA
pentru 1 an 120 EURO + TVA
pentru 2 ani platiti + 1 an gratuit 220 EURO + TVA
In cazul in care se alege serviciul de gazduire pentru o perioada mai mare de 1 an, dupa primul an, conform legislatiei in vigoare, se face mentiune de schimbare sediu social pe alt cabinet de avocat situat tot in cadrul cladirii de birouri apartinand Reinvent Consulting – costul este de 420 RON, dupa fiecare an de gazduire (toate taxele incluse) pentru un SRL.
Oferim gazduire sediu social in Ilfov si in Bucuresti, sectoarele 1, 2, 3, 5 si 6.
Daca persoana se va ocupa personal de infiintarea firmei/schimbarea sediului social, la tarifele de mai sus se adauga suma de 45 EURO + TVA.
  • Cand este nevoie de serviciul de gazduire sediu social?
  • nu detineti in proprietate un spatiu comercial/o casa/un apartament pentru sediul social al viitoarei firme;
  • desi detineti in proprietate un imobil, nu puteti obtine acordul vecinilor si al asociatiei de proprietari;
  • preferati sa va inregistrati sediul social intr-o cladire moderna de birouri;
  • doriti sa va inregistrati firma in Bucuresti;
  • doriti sa va mutati sediul din tara (sau din afara tarii) in Bucuresti/Ilfov.
Serviciul nostru va scuteste de formalitatile pentru obtinerea acordului Asociatiei de Proprietari si al vecinilor, precum si de formalitatile pe langa ANAF pentru obtinerea certificatului si adeverintei care atesta ca spatiul poate fi folosit ca sediu social. In decizia dumneavoastra de a va gazdui sediul social cu serviciul Reinvent Consulting, este important sa luati la cunostinta si obtinerea codului de TVA pentru firme gazduite pe cabinet de avocat.
Autorizatii si avize:
Avize si autorizatii 900 RON
Negatie ISU 100 RON
Negatie MEDIU 100 RON
Intregul proces dureaza intre 30-90 zile lucratoare, in functie de raspunsul Primariei.
Preturi OSIM – 600 RON (onorariul nostru la care se adauga taxele OSIM – 877 RON si Eliberarea certificatului de inregistrare a marcii – 30 zile de la data notificarii titularului privind incheierea procedurii de înregistrare – 243 RON)
Modificari asociatii
Preturi asociatii de proprietari:  1.300 RON București, 2.000 RON Ilfov
Nu oferim acest serviciu pentru alte judete. Pretul este valabil pentru o asociatie de maxim 40 de apartamente.
Pentru grupuri mai mari de cate 10 apartamente, se percepe suplimentar 100 RON/grup de 10 apartamente, avand in vedere necesarul de acte suplimentare ce se redacteaza si se completeaza pentru fiecare apartament in parte.
Returnarea onorariului se poate face doar in situatia in care exista o culpa exclusiva a Prestatorului pentru nerealizarea unui serviciu platit. In acest ultim caz, returarea se va realiza dupa analizarea circumstantelor care au determinat un rezultat negativ, si dupa obtinerea aprobarilor necesare, durata medie fiind de 30 de zile lucratoare. In cazul prelungirii sediilor sociale, Prestatorul nu-si asuma obligatia de a notifica Beneficiarul cu privire la momentul expirarii, desi in principiu, in functie de logistica de care dispune, va lua masuri in acest sens, dar in sensul exercitarii unui drept, nu al unei obligatii.